Update from London.



Hola my little readers. Sitter nyduschad med en handduk i haret och knaprar pa resterna fran dagens fish n' chips. Idag har jag och storebror plojt igenom vara high streets och dragit en fika pa BB's. Starbucks kan dra at helvete! Nej nu var jag dum, men typ. Men pa tal om duschen: Jag blev sjukt besviken! Kletade in Herbal Essance(?)-shampot i haret och vantade pa spant pa min spontana orgasm men... icke. Falsk marknadsforing, jo tack.

Hur som helst, ikvall blir det utgang och vi ska mota upp Luc och Leah som var och halsade pa oss i somras. Sko-dillemat ar ett faktum for ja - mina skor har forokat sig som jag misstankte. Det lar bli en lang natt eftersom att vi aker har ifran 3 pa morgonen och det ar inte direkt nagan ide att lagga sig innan dess. Lar val landa innanfor dorren hos mamma pa formiddagen nagan gang sa vi hors da kara ni. In i dimman med er.

PUSS!




Postat av: Simon

SV: Ingen verkade ha sett hela våran spelning. alla drog, fett tråkigt. Men vi hade jätte kul i alla fall. vi hade spelning idag också, inte lika lyckat då ingen stannade kvar för att se på oss. Vi råkade hamna bland alla "hc" banden så ingen pallade med våran musik i publiken. världens rådiss känndes det som. Så det gör vi aldrig om.



Hahaha, såg du mig på scenen? fett kul att du kände igen mig av alla dem där människorna på scenen. Det var också stört kul. Vad glad jag blir när du säger så :)

2009-11-07 03:05:08
http://detvarjuroligt.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback