Uncertain and devious.




Untold igår @ Viksjö Teatern.

Hahah jag är typ speachless. Dom var så grymt jävla bra igår! Ställde mig bakom scenen för att fota och när dom började blev jag helt: WOW. Och det här är ändå ett band jag har följt i flera år. Jag tror att Erik har blivit lite de-Uggla-fied efter körslaget för nu var dom inte bara musikaliskt grymma, han langade en jäkla show.

Knäppte cirkus 200 mer eller mindre bra bilder som jag sitter och pillar på nu. Tycker att det är så sjukt kul att fota live-musik. Men svårt! Ska öva som in i satan på det för det skulle vara kul att inrikta sig på det. Inga frostiga trädgrenar för min del thank you very much. Men nu ska jag och Noah-boi göra nudel-frukost.



Postat av: Anonym

Din blogg är så jävla sämst !!!

2009-11-01 01:25:47
Postat av: EMMA

ANOMYN: ÅH NEJ! En anonym person på internet tycker att min blogg är så jävla sämst :(

2009-11-01 16:33:54
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback