Damn girl! You hot.



Namn:
Emma Patricia Holden. Ålder: 17. Längd: 170, typ va?. Hår: Just nu är det väl mellanbrunt men ska bli mörkare igen. Kropp: Err, lång och smal? Inga farliga kurvor här inte. Föddes: I jakobsberg. Dold talang: Kan vinka med lilltån? Vill: Skrapa ihop pengarna till min tattoo och pierca tungan (jag och mina årliga piercings). Ska: Måla naglarna. Mer spännande än så blir det inte. Visste du: Att jag red i nära 9 år när jag var mindre och hade tapetserat mitt rum med häst-posters? Luktade ponny konstant. Hissar: Min fina bf, mörka nagellack, boots mysiga hemma-fester och kanel-thé. Dissar: Den här jävla kuk-förkylningen och mitt sämsta immunförsvar.

Snodd från Gabriella.



Postat av: Anonym

emma nu får det nästan vara nog kom tillbaka till skolan!:D vi fick mvg- på vår fina program presentation om du missat de!awesome duuude krya på dig!pooss

2009-09-28 19:00:05
Postat av: lina

emma nu får det nästan vara nog kom tillbaka till skolan!:D vi fick mvg- på vår fina program presentation om du missat de!awesome duuude krya på dig!pooss

2009-09-28 19:00:33
Postat av: EMMA

LINA: Skoja inte, ja dööör :( Nej fan va najs :D!!! tackar :) pusspuss

2009-09-28 19:04:49
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback