Sick cirkle carusel.

Blir lite måttligt irri att jag fortfarande är sjuk och inte kan pallra mig iväg till skolan fast jag ställt klockan på 05:45. Tror ni man kan somna om fast man kan? Nej då. Men när man redan har försovit sig, då jäklar kan man snooza bort 2 lektioner utan problemos. Makes perfect sense. Jävla skitsepe sömnrutin - work with me!

UPDATE:
Höhö, någon somnade visst ändå. Vaknade nyss efter 4 timmars totalt svart mörker.  Så ja Malin, du hade rätt... När man mår så här piss, är det okej att börja leka hypokondrier då och misstänka att man fått svininfluensan? Jag har seriöst ont i hela kroppen. Fast det kan ju iof vara liggsår...



Postat av: melws

jag lovar att du har somnat igen... annars hade du varit inne på ditt 7de inlägg vid det här laget ;D

2009-09-02 11:02:39
http://charitable.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback