Ja, en sån där... ni vet.

När grät du senast? Nån dag förra veckan. Jag var helt förstörd och grät hela kvällen/natten. Har du lätt för att bli kär? Grymt lätt faktiskt. Är du snål eller generös? Övergenerös fast ekonomin oftast inte tillåter. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbakadragen? Alltså, jag måste nog vara den mest öppna människan som finns. Jag berättar verkligen ALLT för alla - från sjukaste sexställningarna som resulterat i sträckta ljumskar och mensflöden till osköna ragg och senaste karatefyllan som slutade i en dumpster. Dagens humör? Prima ballerina. Har du ett bra självförtroende? OM jag har? Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? Men dummaste frågan! Klart som fan att man skulle springa runt naken och pilla på sig själv? Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? Också dum fråga som kräver standardsvaret om att vara sig själv och yada yada. Nej men annars så gillar jag lite knäppa människor. När drack du alkohol senast? Eeh as we speak? Sitter med ett glas vitt. Vilka länder har du besökt? Finland, Estland, Danmark, Tyskland, Holland, Belgien, Frankrike, England, Spanien, Grekland, Italien, Turkiet, Förenade Arabemiraten (what?) och Thailand. Hur många förhållanden har du haft? 3 seriösa, fast det där lät ju i och för sig väldigt oseriöst. Har du haft sex? Nej jag är oskuld och tänker spara mig. Tror ja ska bli nunna. Fast inte. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? Jo, Noah är mitt booty-call mitt i natten. Hur många konserter har du varit på? Tror att jag har sett cirkus 30 mer eller mindre kända band. Något du inte kan leva utan? Pussar, skön musik, sömn, dålig humor och en skål chips i sängen innan jag går och lägger mig. Hur länge varade ditt längsta förhållande? Jag och Noah are still going strong. Vilken är din favorit genre i filmer? Jag ÄLSKAR zombie-filmer!!! Vilken kändis har du fått höra att du är lik? Katy Perry, Angelina Jolie och Megan Fox. Man tackar och bockar.




Postat av: Anna

Jo du är nog faktiskt en blandning av Katy Perry och Megan Fox =)

2010-04-19 23:00:46
http://www.zparriz.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback