HJÄLP!


Okej, nu kommer jag säga någonting som jag never ever trodde att jag skulle säga i den här bloggen, eller annars för övrigt: Jag sitter och nattgibbar inne i stan. Alltså... Det här är en upplevelse ska ni veta. Det är jag och 100 wow-nördande grabbar i extremt behov av Clerasil och en deo. Det luktar svett, ångest och något som jag antar är ett försök till parfym aka Axe (även poppis bland killar i åldern 7-14 år) Det skriks ööööverallt. Ord som inte makes any sense. Och Noah... Herre gud. Det här är en sida av honom som jag helst hade sluppit, typ som mina vanor att käka chips i sängen när  jag ska lägga mig och sjunga med i Disneyfilmer enbart iförd hans sidenkallingar. Sexappealen är lika med noll. Men jag har äntligen fått tillbaka min beloved kamera i alla fall som varit på vift en månad. Alltid något. Nej men vi ska se hur länge jag står ut eller om jag klarar av att ragga med mig mina karlar ut på krogen istället. Jag får lite lätt obehagliga blickar nu - misstänker att det inte är ok att blogga på ett nät-café - så puss på er så återkommer jag med updates och nya bilder en annan gång.

03:46 Edit: Fortfarande kvar. Sov 3 timmar igår så jag är måttligt pigg och man får INTE gå ut och röka tills klockan 5. 1 timme kvar... Känner ni hur mycket jag lider? Nej, avlider! Har hjärtklappning efter att ha klunkat i mig energidrycker och försökt mig på diverse zombie-spel. Jag har inte nerverna för sånt här...

04:26 Edit: Klickade precis hem dom här. Hur jäkla coola?



Postat av: Anna

Grymt fin bild! :O

2010-08-25 01:26:11
http://zparriz.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback