Update.

Jodå, jag lever. Eller jag andas, sover, pratar och lunkar på i alla fall. Men inuti är jag död. Nej jag ljuger inte. Jag dog i måndags. Allt gick under då. Helt sjukt att en kväll kan börja så bra (grillkväll hemma hos mig följt av chillkrök och nakenbad mitt i natten) för att sedan sluta i total jävla katastrof (bråk - med stora bokstäver och polis) Jag vet inte exakt vart det var jag egentligen dog, men jag har inte kunnat sluta gråta sen dess. Har bara legat i sängen och sovit, skrikit, stirrat in i väggen och då och då fått ett fabulöst raseriutbrott. Rätt så ovärt. Och min kropp har ballat ur sen dess så nu har jag spytt konstant i 2 dagar. Om det inte vore för min p-stav så skulle jag inte bli förvånad om jag var på smällen - DÅ skulle jag dö. Men hur som haver, det lär bli lite snålt med inlägg eftersom att det uppenbarligen är ett litet handikapp att blogga när man egentligen är död. xx



Postat av: lina

usch det låter inget vidare att vara död! hoppas du återuppstår snart för du verkar vara en grymt stark och framför allt underbar tjej. din blogg får mig alltid att antingen le för att du verkar så skön eller bli lite avis för att du är så jävla snygg! styrkekramar!

2010-08-12 21:05:35
http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Håller med Ramlad. kramkramkramkramkramkramkram

2010-08-14 20:29:41
http://flourtanten.blogg.se/
Postat av: Jens

Hoppas du mår bättre snart....jag vet hur det kan kännas

kram

2010-08-15 03:40:51
Postat av: Anonym

vad var det som hände?? kan du inte berätta

2010-08-25 11:22:28

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback