Emma Holden - at your service.

Nu är det lite torrt i bloggen, både från min och er sida. Har ni någon fråga (allt från raggningstips, drinkrecept, bästa affären i Stockholm/London, första hånglet, bra band and so on) eller något ni vill ha mer av, typ bilder (vilka i såna fall?) random tips på you-name-it, texter eller videobloggar? Hojta till - Jag är inte omöjlig. PUSS!


BEA: hej, jag ska åka till london för första gången i höst och undrar om du har några tips på affärer som har snygga men ändå billiga kläder :)

SVAR: Absolut! Primark lär du absolut svänga förbi för snorbillig shopping, men undvik den stora på Oxford st. om du kan efter som att det brukar vara sjuuukt crouded där. Hos New Look hittar du grovt snygga skor till grymma priser men också kläder och smycken. Ann Summers säljer snygga underkläder och diverse sexleksaker och affären känns absolut inte tacky eller sunkig. Lily Allen har öppnat en ny second hand-butik som verkar bra men kanske lite dyrare. Om du reser hem från Heathrow flygplats så rekomenderar jag deras stora Tax free-butik starkt! Märkessmink till outlet-priser. Googla på allt för att hitta exakta adresser, men om du håller dig till Oxford st. så hittar du det mesta så som Top Shop eller en två-vånings LUSH. Lycka till!



Postat av: bea

hej, jag ska åka till london för första gången i höst och undrar om du har några tips på affärer som har snygga men ändå billiga kläder :)

2010-08-31 21:58:01
http://bellboo.blogg.se/
Postat av: frida

till bea; PRIMARK ffs :D

2010-09-01 16:33:51

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback