The kaffe from hell.


Ja, posen var nödvändig. Fläta och pannband vad inte igår. Annars så har det varit en jäkla process med espressomaskinen idag. Kaffe everywhere. I maskinen, under maskinen, på golvet, på väggarna och i bh'n på något mystiskt vis. Inte bra när man är psykiskt instabil. Jag var liksom tvungen at ta i - dare I say it? - trasan(!). Jag HATAR äckelpäckeltrasor. Men nu sitter jag tillslut med en turkos mumin-kopp och lyssnar på Maiden.

Nu ska jag slänga iväg en v-blogg till er och fundera på vart jag ska flytta bloggen. Jag blir skogstokig på att blogg.se strular konstant. Någon som har något tips på en bra bloggportal som inte stavas så långt?



Postat av: melws

HAHAHA! Om jag garvade... Nutte hamster då.

2010-02-16 13:58:00
http://charitable.blogg.se/
Postat av: EMMA

SV: Det är jag och hamstern <3 den bits och äter stearing. Roligt liv

2010-02-16 14:07:58
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Anonym

devote.se är bra

2010-02-16 19:14:01

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback