SVAREN, del 2.


Well när du ändå har tipsat om det... favoritställning?
Okej mamma, du kan sluta läsa nu... Jag är den minst atletiska människan här på jorden så jag håller det gärna rätt så basic typ bakifrån, tjejen överst eller missionären. Allt går ju att spexa till lite om man tycker att det blir lite boring. Annars så är miljöombyte alltid trevligt, hehe. Nej men jag tycker inte att ställningarna är det viktigaste. Sex blir så bra som man gör det till och eftersom att Noah är så grym så är det AWSOME ;)

Tror du det är möjligt att tycka om någon så mycket som jag tycker om dig? :)

Mela då! <3


Vart har du köpt den där snygga bhn som du har på din header?
Den var en julklapp och kommer från Hanky Panky och är lätt det skönaste mina boobs någonsin fått uppleva.

 

Bh-storlek?? :D haha
Jag har ärligt talat ingen aning haha *illa*. Nej men 70-någonting har jag i alla fall. Ibland är det B och ibland är det C. Det beror lite på bh:n också.

 

Vem har tagit alla dessa sexiga 'nakenbilder' på dig? u sexy thing.
Hahah tackar! Det är min käre bf Noah som står för kamerajobbet. Han klagar inte hahah.

 

Vad säger din pojkvän om att du viker ut dig?
Ja du, eftersom att det är han som tar alla bilder i vetskapen om att dom hamnar på bloggen så tvekar jag på att han har något emot det. Man måste ju dela med sig ;)

 

Undrar hur du vågar lägga ut halvnaknabilder på dig? Tycker själv att det är rätt så cool att du vågar men jag skulle aldrig våga det :P
Jag tycker inte att nakenhet över huvudtaget är en sån big deal. Fattar inte varför det skulle vara en större grej att lägga ut bilder på sig själv i underkläder än i bikini. Är rätt så nöjd med min kropp så jag har helt enkelt inget emot att flasha runt lite med den och sen får folk tycka vad dom vill om det. Om dom nu väljer att se det som något sexigt och provocerande så är det deras sak. Jag har i alla fall inte fått någon negativ respons för det. Det enda var väl en kille på msn som konstaterade att man kan se min nipple i headern och ja... kollar man riktigt noga så visst fan kan man men vad gör det? ;)

 

Eftersom man aldrig träffar dej så kan man ju passa på att fråga här :)
Vad är det för medicin du tar nu? :)
PS. nice side-boob!

Hahah TACK Linnea! Svarar på det där med medicinen senare.

 

Tycker det är superkul att du och Noah är tillsammans ni är supersöta!! Har bara en snabb fråga om en annan kille som om jag minns rätt hette Tom. Vad hände med honom och hur är er relation idag?
Bästa bloggen för övrigt!

TACK! :D Tom och jag var tillsammans i nära ett och ett halvt år och på slutet hade jag helt enkelt inga "såna" känslor för honom. Han är en helt fantastisk kille med ett hjärta av guld men det var inte meningen att det skulle vara vi två helt enkelt. Idag så pratar vi inte med varandra längre och det har vi inte gjort på ett år ungefär eftersom att vår break-up var så komplicerad, men han har en ny tjej och mår förhoppningsvis bra.

 

Ja hur träffades du o noah? Ninja han dig från sin bäste vän? lågt....

Du verkar j uredan ha stenkoll på't... Noah och jag gick i samma klass i högstadiet, har haft gemensamma kompisar och umgåtts lite då och då i flera år. Och sen hur moraliskt rätt vårt förhållande startade får man avgöra själv. Jag hade tyvärr inga känslor för min dåvarande kille men gjorde inget åt saken i ett par månader vilket kanske inte sår var så jäkla smart. Sen en kväll när vi var några stycken hemma hos Noah så slog det mig plötsligt: att jag var head over heels kär i Noah alltså. Så nej, det var väl inte så snällt att dumpa min kille för honom, speciellt med tanke på att de var bästa vänner men man kan inte hjälpa hur man känner och i slutändan var det ju värt det efter som att det fortfarande vi and I intend to keep it that way.

 

Hur träffades du och Noah?

Som jag sa precis :)

 

Vem är den bästa i sängen av alla dina erövringar? :)

Får man svara någon annan än sin pojkvän egentligen? Haha nej men serious, Noah - lätt! Han vet precis hur jag vill ha det och levererar alla gånger ;) Vill inte göra hans ego för stort så vi stannar där haha.

 

Vad gör du om varje liten del av dig ville träffa honom men du borde inte!?

Jag och Noah "fick inte" vara tillsammans eftersom att han var mitt ex's bästa kompis. Men vi var helt enkelt så grymt jävla kära i varandra så vi träffades ändå. Hela baletten med att smyga med vårt förhållande gjorde att jag blev helt galen. Jag ville ju vara med honom hela tiden. Jag kunde inte sova, inte äta och inte tänka klart för fem öre. Jag har ingen aning om hur din situation ser ut och varför du inte borde träffa honom. Om det är p.g.a. andra så tycker jag att du ska köra på't men om det är för att han har klantat sig så borde du skita i honom - hur svårt det än är. Been there, done that så jag vet att det är pissigt svårt när man gillar någon grymt mycket men tänk att du är värd att få gå vidare *relationsexperten Emma talar ut* Nej men DU vet vad som är rätt.


Vad är gränsen för otrohet enligt dig?

För mig finns det två olika sorters otroheter: Den planerade och den plötsliga. Att flirta, sms:a och chatta med någon mer än i vänskapligt syfte är lika illa som att vara otrogen enligt mig. Det är ett förtroende som sviks hur man än ser på det. Och att man på fyllan "råkar" göra något med någon annan i stundens hetta är en otrohet hur man än ser på det. Det spelar ingen roll hur full man nu var eller vem som började. Fast jag skulle nog ha lättare att förlåta en oplanerad otrohet än en planerad, eftersom att det förhoppningsvis bara händer en gång och det "inte var med flit" medan den planerade otroheten innebar att han nu velat det. Hur som helst så är det jävligt dumt. Jag som lyckats med båda vet hur mycket det sårar, men om det inte vore för min "planerade otrohet" så skulle det aldrig ha blivit jag och Noah. Sen så får man avgöra själv vart man drar gränsen. Noah får kramas och pussas hur mycket han vill, vi är rätt öppna på så sätt så länge som vi båda är med på noterna bara. Man behöver däremot inte acceptera att det sitter massa tjejer i ens killes knä eller att han håller hand med andra om det inte känns okej.

 


Bästa hämnden på en ond kille?

Om man är beredd på ett slamp-rykte så funkar det alltid att göra något med hans bästa vän eller någon  annan som han verkligen inte tycker om. Att sprida ut rykten om mini-kuk, att han kom för fort, inte kunde få upp den eller att han gav dig flatlöss känns som att det borde funka också.


Hur gör du en kille avundsjuk?

Se så jäkla bra ut som du kan, dissa honom stenhårt och flörta med någon han hatar eller någon kille han ser upp till. Var i alla fall grymt snygg varje gång han ser dig och skit i honom. Verka istället lycklig (vilket du förhoppningsvis är utan honom) och visa att du inte behöver honom. Jag har nog aldrig behövt göra en kille avis så vitt jag vet men jag skulle i alla fall bli grymt snopen om någon körde den taktiken på mig.

 

Beskriv kärlek :)

Vad kärlek är för mig är kanske inte var kärlek är för andra. Men för mig är det i alla fall att leva för någon annan. Att man är så kär att man slutar skratta, andas, finnas för sin egen skull utan för den man nu är kär i. Att livet tappar mening utan den personen och att den är i ens tankar jämt och ständigt. Att den man är kär i gör livet värt att leva, ger allting färg och gör en oändligt lycklig eller omåttligt ledsen. Men som sagt, det är vad kärlek är för mig kort sagt.

 

(P3 & P4 hittade jag hos flickr.) Sista delen kommer upp imorgon.




Postat av: maria

Åååh va fin bild du har! Du ser precis ut som min döda guldfisk!

2010-01-19 22:00:22
Postat av: EMMA

MARIA: ÅÅÅHH TAAACK!

2010-01-20 14:09:33
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback