Torsdag va?


Det känns ju lite sådär lagom opeppande att blogga när blogg.se strular, därav bristen på updates. Har ändå inte gjort så mycket spännande. Eller jo! Gårdagen. Medina (min brorsas flickvän) drog ut mig och Edina  i snöstormen på jakt efter en bröllopsklänning(!!!). Snacka om att det drog fram sidor ur mig som jag inte trodde existerade. Helt plötsligt så börjar det klia i fingrarna och jag är genuint intresserad av placeringsslappar och typsnitt på bröllopsinbjudningar. Mysko... Fika på Wayne's och sushi blidde det också. Tack Medina-gullet!

Annars så har jag bara häckat i sängen och glott på Mysteriet på Greveholm på dvd. Är ruggigt deppig idag så det är nog bäst så. Noahs mamma har försett mig med chips och apelsinkrokant så jag överlever nog.

Angående bilden:
Jag vill tillbaka till Rimini med Babe. Jag vill vara brun och dricka vodka-lemon hela nätterna och vin hela dagarna. Jag vill hänga på stranden och köpa färskpressedjuice och nybakat bröd till frukost.



Postat av: mela

Jo, en utlandsresa skulle ju inte sitta fel!

- De är ju därför du måste få min måbrapresent snart ju :(<333

2010-01-28 20:33:55
http://mickimelius.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback