I bruise easily.

- weheartit.

Snälla skjut mig. Idag är livet jobbigt. Är så sjukt jävla rastlös och vill bara bort bort bort. Skulle till och med kunna dra ut och jogga (och då är det illa!) om det inte vore för att det är så sjukt varmt. Är det det här som är nokitinabstinens? I så fall vill jag inte vara med längre. Jag sitter ärligt talat och bölar som en liten unge. Eller så är det bara ett av mina famous mano mood-swings som spökar. Vill bara rulla in under en sten och dö. Rätt så ovärd känsla om ni frågar mig. Och det suger rätt så hårt att jag inte kirrat körkort än för en road-trip med nervevade rutor på landsvägar skulle vara awsome atm. Kan inte någon komma och rädda mig nu, tack?



Postat av: Anna

Det är nog faktiskt nikotinabstinensen :/ Så där var det för mig också. Håller du ut så slutar det snart, men akta dig för att skaffa ett nytt beroende under tiden :p

2010-07-13 05:13:04
http://zparriz.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback