Abstinens bor här.

- 3 par av skorna jag kirrade i England.
Inatt kommer ÄNTLIGEN min babe hem! Brun som satan också, den jäkeln... Så jag ska suprica honom med att åka hem till honom innan han kommer hem och krypa ner i hans säng. Kanske slår på stort och drar på mig något halvsexigt - fast det tvekar jag på. Har fortfarande skoskav som det kladdar lite fint från så inga klackar, och alla mina stay-ups är på rymmen. Han får mig au-naturelle helt enkelt! (Addera rakade ben, armhålor - you name it, hela sminkkakan, lotions, Dior J'adore och nyfönat hår) Very natural... Kanske borstar tänderna också om han har tur. Bara 12 timmar kvar. 9 dagar har jag gått utan humpin'. 9 JÄVLA DAGAR! Hur har jag överlevt?



Postat av: Caaarrruuuoooooooooooooo

Baby call me :)

2010-06-05 18:38:41

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback