We no speak americano.

- weheartit.

Jag har precis tryckt i mig leverpastejmackor och pucko akompanjerat av en cigg ute på altanen. Igår bjöd Varro mig på fetaost och broccoli-gratäng och några glas vitt hemma hos sig. Har saknat henne som faen! Fick skjuts av Noah på pakethållaren hem till honom och sen kröp vi ner i sängen med två kattbäbisar och somnade.

Dagens planer är att slänga iväg svaren på frågestunden, hjälpa babe med plugg och måla naglarna och yada yada. Imorrn åker vi iväg till Riga och kommer hem lagom till midsommar som ska firas på Gröna Lund med min familj. Känns grymt. Och på tal om ingenting: Vad vill ni ha mer av i bloggen? Texter, foton, egna historier osv.



Postat av: bea

jag tycker att du ska köra på lite som du gör, du skriver väldigt bra men du kan kanske uppdatera lite oftare? :)

2010-06-22 19:08:08
http://bellboo.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback