Adios!

Så, nu glider jag iväg till London ett par dagar för bröllop, pub-besök och seriös spendering av pengar. Lär slänga iväg ett par inlägg därifrån, om ni nu klarar er utan å, ä och ö (Jag personligen hatar såna inlägg. Uäk!) Men nu ska jag packa det sista och sen pussa sönder min karl som jag inte kommer att se på ages eftersom att han åker till Grekland i helgen. Helvete, måste hitta iPoden. Hörlurarna - where you at? Hungrig också. Fan. Korta meningar. Måste gå. Ha det grymt nu i alla fall. I will. Puss på er mina pluttinuttisar. Hahaha, ja...



Postat av: vaarro

:( jag som saknar dig redan </3 ;)

2010-05-27 22:43:56
Postat av: mela

SNYGG TJEJ. Ha det grymt. Hör av dig när du kommer hem och har tid att träffas, jag har massa grymma planer!



massa pussar på dig <3

2010-05-28 08:44:06
Postat av: Sara

Måste bara påpeka - att du är förjävligt snygg!

2010-06-05 20:51:44
http://knockedmedown.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback