Hurt-söndag.

Jag måste ha slagit i huvudet riktigt hårt eller något, för inatt fick jag för mig att börja städa (kanske låter lite överdramatiserat nu, men mitt rum... Holy fuck! Det fanns inte en enda tom yta på golvet, i garderoben låg kläder och saker överallt och jag hade en full diskmaskin disk liggandes här och var. Kändes lite som en sanitär oangelägenhet, mitt rum.) så sagt och gjort - jag städade rubbet och slängde i 2 maskiner tvätt.

Och vad gör jag nu? Stryker och viker tvätt till Enter Shikari och pimplar blåbärs-te. Och när det är klart ska jag slänga i en till tvätt och sen pilla på min anslagstavla. Jag har en liknande som denhär - bara way way bigger, och 100 framkallade bilder som ligger och skräpar tills jag orkar ta tummen ur och pilla klart med mina scrap-books. Produktivt värre! Synd bara att jag inte kan dokumentera denna ones in a life time-händelse i bildform.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback