Kängor, fika och hästar.




Börjar dagen med arkiv-bilder från förra hösten och snabbnudlar. Har sovit curkus 2 timmar i natt och ser ut som stryk. Har antagligen åkt på någon mysig förkylning också - score. Så idag planerar jag på att slåss om soffan med katten och glo på tv i min ensamhet. Är grovt avis på babe, Franco och honorna som ska iväg på Never say die Tour ikväll men det är inge synd om mig egentligen för jag har tickets till mig och brorsan för att nostalgia (är det ens ett verb?) till Disturbed och Papa Roach Taste of Chaos nästa vecka. Pepp! Pepp! Pepp!



Postat av: Anonym

du är sjuukt snygg,satt du vet!

2010-11-09 21:33:43
Postat av: autogiro.

vi kanske ses på taste of chaos istället. :)

2010-11-10 17:51:13

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback