AT YOUR SERVICE


Bloggportalen och alla världens datorer har motarbetat mig så jävla hårt på senaste, därav den kanske inte så överdrivna uppdateringen. Men hur som haver: nu ska den här posarn iväg på casting. Den 5:e i ordningen tror jag att det blir haha. Det är dom där teeny weeny 2 cm som jäklas med mig. Men håll tummarna för mig! Puss!



Postat av: Anonym

Lycka till!

2011-02-09 16:19:03
Postat av: Anna

Lycka till! :D

2011-02-09 18:30:30
http://zparriz.se
Postat av: anna

åh vad glad jag blir för din skull!, lycka till! jag tycker du har sjukt fin kropp ( som du ska va stolt över ) och jag undrar hur mycket väger du?, det har alltid varit min dröm att bli modell, och överhuvudtaget komma till en casting ( hur fan, lyckades du ?!?! ) kram!

2011-02-09 22:26:19
Postat av: EMMA

*ANONYM & ANNA:* TAKK!

ANNA 2: Nämen, en tacker o bocker. Jag är 172 cm lång o väger mellan 50 och 55 kg (pendlar lite där emellan) Egentligen väger jag pisslite men min kropp verkar inte vilja väga mer eftersom att ja får rätt så omysiga muffintops så fort ja går upp mer i vikt. Dessutom har jag typ 0 gram muskler på min oståtliga kropp därav den lilla vikten (för vill absolut inte uppmuntra någon till att gå ner i vikt. fast iof, du kanske väger midnre än mig o ba: ja ja... haha skit samma)



och för att få komma till castnings: jag mailade alla agenturer jag kunde få tag på (MIKAS, Stockholmsgruppen, Nauvoue Models, Zap Models, Tacs, ELITE, Mysco Models, IMG, FORD osv med egentagna bilder samt info om längd o storlek) och mailade till alla adresser jag kunde hitta på deras sidor och sen hoppades jag bara på svar. Vissa säger nej, många säger ja. Så vad har man att förlora på det? :) Glöm inte att testa utländska oxå! Lycka till!

2011-02-09 22:34:40
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Anna

åh, blev så himla glad för svaret! haha! ( och nej, jag sitter inte och skrattar för att jag väger mindre - vilket jag inte gör )



det verkar skitkul att vara modell ( + money haha ) men om man nu tex: börjar med stockholmsgruppen, vet du då om man kan byta till tex ELITE senare? Eller måste man vara rädd för att göra sitt once-in-a-life-time-val? Elite känns ju lixom lite "bättre" ( Om man nu kollar på tyra banks när hon snackar om Elite, model managment blabla.. ) lycka till, hoppas det gick bra på castingen! kramkram!

2011-02-10 17:30:20
Postat av: EMMA

ANNA: Ja skitkul är det nog men jag tror inte att man får så överdrivet bra betalt tills man verkligen kommit igång :/ Och hur det är med byten och sånt... Jag har ärligt talat inte så stor koll men man skriver på ett kontrakt och på det så antar jag att det står för under hur lång period man ska vara hos dem. Så jag tror inte att det är okej att byta bara sådär. Men hur det funkar med utländska agenturer vet jag inte. Men ja, det blir ju jäkligt knepigt om man har flera agenturer som är intresserade samtidigt (jag har två och håller tummarna för en tredje) så det är klart att det är lite nerv wrackning.



Tack så mycket :) Håll hundra tummar o tår för mig så går det nog jättebra, och lycka till själv :)!

2011-02-11 13:21:57
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback