HOW TO GET VOLUME


1. Ta allt hår (gärna lite fuktigt) och snurra det mitt på huvudet.
2. Snurra det runt sig själv och fäst med en toffs till en boll.
3. Spraya och låt sitta ett tag (eller sov med bollen över natten).
4. Ta ur bollen och upplev en mighty fine volym med självfall.

Kanske inte direkt breaking news, but it works.



Postat av: Anonym

alltså jag förstår inte hur du får bullen att bli så stor och luftig och fin? haha jag får den bara att bli en stram, hård liten boll, och ändå är mitt hår ganska långt, nästan som ditt.. hur gör man? :)

2011-02-11 11:54:02
Postat av: EMMA

ANONYM: Men stram boll är ju att föredra om man vill få självfall sen :) Fast jag vet inte hur jag gör med mina bollar. Har rätt så fluffigt hår bara o snurrar inte så tight.

2011-02-11 13:06:05
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Anonym

okej, tack! :) haha antar att jag bara får öva

2011-02-11 13:19:37

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback