BREAKING NEWS

Hej, jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Ville väl typ bara säga det om någon undrade. Nu ska jag försöka få med mig min karl som ligger och snarkar på Jessis soffa och åka hem, dra i mig 14 liter kaffe och hoppas på att jag orkar hålla igång resten av dagen. (Fast jag lär ju "råka" somna och vakna igen runt 6 ikväll) PÖSS!




Postat av: Anonym

hej, blev inspirerad av ditt bloginlägg om gingerfärg. köpte färg idag, älskar det. så jävla mycket. våga du med

2011-01-24 23:25:00
Postat av: Anonym

hejsan! om du inte kan sova någon natt och inte har något att göra får du gärna svara på ett par frågor :)

sminkkursen på make up store, det ingår ju smink för priset av kursen, får man själv välja det sminket eller är det typ färdiga kit? och om man får välja det, vilka av deras produkter bara måste man ha?

tänkte bara för du verkar ju gilla make up store ;)

puss snyggis

2011-01-25 20:36:48
Postat av: EMMA

ANONYM 1: Åh du måste ju nästan länka en bild! Är du nöjd? :D

ANONYM 2: Haha jo Make Up Store kan jag. Sminket du väljer är helt valfritt, så vill du ha ett nagellack fast dom inte använde det i kursen så får du välja det. Tips är dock att ta med några hundra lappar extra för hehe... dom där 495 (?) kronorna brukar rinna iväg rätt fort ;)

2011-01-26 16:18:30
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tacktack! :)

2011-02-01 16:28:35

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback