CHICKS I'D TOTALLY DO #2

- Rosie Huntington-Whitley.

Än så länge går det prima med "mitt nya liv". Mackor utan smör med skinka, avokado (Varför fanns inte avokado med i rättstavningsprogrammet? Rätt så irri...) och basilika ackompanjerad med choklad-sojamjölk blandad med banan till frukost/lunch (gick upp fett sent) räksås och ris till middag och så lite frukter där emellan, ett par glas vatten med citron i och lite magövningar. Gigant who gives a crap tänker ni, men jag brukar normalt bara få i mig cirkus ett mål om dagen och då är det typ en billys-pizza så det här är progress!

Annars så har jag spenderat dagen till att hänga på mailen (mer om det senare) och att glo på hela säsong 15 av Top Model. Tänker inte name-drop:a vinnaren eftersom att det går på tv nu, men hon var fett otippad. En omgång av Victoria's Secret Fashion Show 10/11 blidde det också. Rosie är så jäkla vacker att jag skulle kunna äta wombatpung med glädje för att få hennes looks. Men nu borde jag really ta och försöka somna till Mumin.



Postat av: Anna

Du kommer klara det här asbra tror jag! :D

2011-01-18 12:20:15
http://zparriz.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback