FISHMAUSE


Var vaken igår tills 9 på morgonen idag. Sov därefter tills 4-tiden på eftermiddagen. Ni får själv lista ut hur lyckat det var. Kravlade mig upp ur sängen runt 6 efter diverse dödshot från Noah och tryckte i mig taco-middag och sen bar det av till min kära Pillis för tjejsnack och häng i hennes jacuzzi i ett par timmar. Blev precis avsläpp at casa de Noah så nu sitter jag med laptopen i knät och ska nöta tetris. Hahah true story. Satt uppe och spelade det hela natten igår och har blivit grym. En rätt så onajs bieffekt är dock att man har låten på huvudet non stop och ser små fallande klossar framför sig men det är en fett värd smäll man får ta tycker jag. Men nu ska jag in i tetris magiska värld. Lovar att peppra med massa updates imorrn kära ni. Pusselipusspuss.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback