THIS IS HOW WE DO IT

- Arkivbild från Alperna -09.

Ja men då var det dags att damma av den här bloggen och komma igång igen! Vad har jag haft för mig sen sist? Jag har ölat på Promise Divines release-fest med mina honor, trotsat snön otaliga gånger med killer heels, dregglat hos Make Up Store och kommit hem med lite nytt, blivit tröstad av underbara buddies i sällskap av vin lite för många gånger, varit murder on the dance-floor, köpt nya trosor ännu än gång för att alla mina varit smutsiga, skålat in ett nytt dimmigt år, blivit slagen av någon och vaknat upp med en blåtira, inte haft några som helst minnen av tidigare nämnda incident, skrattat tills kinderna krampat, åkt till ett äventyrsbad med mina peep's, haft en mighty fever och legat döende i ett par dagar, gått på bio med Noahs familj och tryckt i mig för mycket mat på Vapiano, skurit ner på rökandet (4 cigg på en vecka!) och försökt hålla mig i skinnet.



Postat av: Anna

Jag gillar ditt hår väldigt mycket :O

Haha, det här inlägget låter ungefär som mina senaste veckor ^^

2011-01-07 18:09:55
http://zparriz.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback