MINA KÄNSLOR FÖR BLOGG.SE


Det har blivit lite segt med uppdateringen eftersom att blogg.se's underbara portal som vanligt är lika effektiv som en sked bajs. Typ så. Måste kolla lite på hur mycket egna domän kostar eller om jag bara ska byta portal. Blir tokig på att det aldrig riktigt funkar. Men hur som haver, nu har vi lite gäster över som vi ska wine and dine och sen blir det spel. Har fina förväntningar på den här kvällen så det kan ju inte bli annat än super. Tuudiluu.



Postat av: Alva

blogger.com (den som blir blogspot) har aldrig krånglat för mig. GRYM, tillskillnad från blogg.se, som jag bara inte stod ut med.

Postat av: ssssss

Vill du gifta dig med mig? DU E JU BARA FÖR SNYGG !

2011-03-03 12:20:16
http://snuu.devote.se
Postat av: EMMA

AVLA: Men får man behålla sin egen design då? :) Eller är det jättejobbigt att hålla på med HTML där?

SARA: Bara att fria på!

2011-03-10 23:10:46
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback