ABOUT/ME

1. Hur gammal är du om fem år? 23, snart 24. 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Babe, Zack, Douglas, honorna osv. Det blidde nämligen sleep-over här. 3. Hur lång är du? 172, men vem räknar? 4. Vilken är den senaste filmen du sett? Långavsnitt från senaste säsongen av Family Guy/Sanctum på bio. 5. Vem ringde du senast? Pappa. 6. Vem ringde dig senast? Babe. 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Ingen aning. Den är avstängd atm. 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Inget, om katten själv får välja. Har telefonfobi. 9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda sen jag var liten bebbe. 10. När såg du senast din mamma? Julafton. 11. Vilken ögonfärg har du? Grå/blå/gröna beroende på ljus och vad jag har på mig. 12. När vaknade du i dag? Runt 12 av en modig Pillis som stack in huvudet och frågade om jag ville ha pizza. 13. Vilken är din favoritjulsång? Haha men nej... 14. Vilken är din favoritplats? Sängen (skojar inte. Vill gifta mig med den. Kan mycket väl bli ett fett spännande reportage på Outsiders!), London på våren eller baksidan här hos Noah på natten under sensommaren. Man hör alla fåglar och solen går aldrig ner så ligger man bara och hänger i hängmattan. Fett logiskt att man gör det dock. 15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan alternativt busshållsplats i ösregn/snöstorm. SL och jag går ju inte ihop.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Vaken i min säng med en snarkande karl bredvid mig i min nya villa som jag har feta avbetalningar på och jag äter ångest till frukost/liten stuga i något varm land med en snygg brud sovandes bredvid mig. Man vet ju aldrig. 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker och andar. Gör det iof fortfarande.  18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Alla mina sköna kompisar och den här bloggen. Snälla säg att hon skojar. 19. Hur stor är din säng? 160 cm hos Noah och 90 cm hemma. 20. Har du stationär eller bärbar dator? Ingen men brukar sno brorsans eller Babes laptop. 21. Sover du med eller utan kläder på dig? But naked. 22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 hemma och en halv miljard här. 23. Hur många landskap har du bott i? 1. 24. Vilka städer har du bott i? Stockholm. 25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota ELLER ett par brutalt snygga heels. 26. Är du social? Oja. 27. Vilken är din favoritglass? Har en liten hatkärlek till glass eftersom att jag är laktosintolerant. Åh Ben & Jerry's, why do you hate me...? 28. Vilken är din favoritefterrätt? Vad som helst eller en sliskig drink. 29. Tycker du om kinamat? Ja men saknar dock en gallblåsa att smälta allt fett med så det kan sluta lite halvjobbigt. 30. Tycker du om kaffe? Kommer låta jättefancy nu, men det beror helt på kaffet. 31. Vad dricker du till frukost? Juice av alla dess sorter. 32. Sover du på någon särskild sida? Vänster sida, ihoprullad till en boll med allt täcke. 33. Kan du spela poker? Jup. 34. Tycker du om att mysa/kela? Om jag får ta initiativet.

35. Är du en beroendemänniska?
Ja. Kan bli beroende av allt: Kärlek, cigg, alkohol, sömntabletter, sex, chips osv. 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope. 37. Vill du ha barn? Ja nån gång. Brukar dock skrämma Noah med att skrika "Nu kittlar det i äggstockarna!" när jag ser ett gulligt barn. Skitroligt. 38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och en teeny weeny aning spanska. 39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp, totalt 5 omgångar tror jag varav en var privatplan till Stockholm från Norrland när jag var liten. Jet Set:are redan då vet ni. 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Om det är manet-fritt, så havet. 41. Vad spenderar du helst pengar på? Fina saker till rummet/utgångar/saker till mig och Babe. 42. Äger du dyrbara smycken? Jo några har jag. 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Typ ALLA komedier plus Top Model. 44. Kan du rulla med tungan? Haha men va? Ska leta upp någon lesbisk referens och återkomma. 45. Vem är den roligaste människan du känner? Mina honor i kombination är farliga om man har pee on the go. 46. Sover du med gosedjur? Nej men med tjockiskatter. 47. Vad har du för ringsignal? DEN BÄSTA! 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej jag hatar att spara på massa onödigt och rensar flera gånger per år. 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Räknas ginger-kissen? 50. Flirtar du mycket? Ja, jag och Noah gör det hela tiden. Bra för självförtroende och roligt för andra. Win-win.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback