När jag inte orkar med mig själv


Bild: Mig hittar ni längst till vänster med den mystiska underläppen

Ibland blir jag så less på mig själv. Jag ser verkligen i mitt liv i svart eller vitt: antingen är det fantastisk eller så är jag sneppet från att på allvar vilja dö. Vissa dagar tycker jag att jag är den vackraste människan på hela jorden medan jag andra dagar inte ens står ut med att se mig själv i spegeln. Jag kan gå från att älska mig själv till att hata allt på en nanosekund. Kanske en aning schizofren?

Och det värsta är att jag aldrig vet med mig sjäv. Jag vet aldrig vart jag har mig själv eller vad det är jag vill. Jag vet bara att jag inte borde, men jag fortsätter...



Postat av: natta

<3

2008-12-20 18:47:54
Postat av: Anonym

Jag känner verkligen igen mig..

2008-12-20 23:09:20
Postat av: Anonym

Jag känner verkligen igen mig..

2008-12-20 23:10:10

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback