Kär i kärleken


Glömt bildkälla.

Jag har märkt en sak: Jag är kär i kärleken. I timmar kan jag sitta och läsa texter om kärlek och om personer som sitter uppe nätterna igenom och kedjeröker över ett glas och hatar att dom älskar. Jag har hatat att älska - många gånger. Jag har också varit en av dem som suttit i sitt fönster med ett glas och en cigg i handen och lyssnat på fantastiska/hemska kärlekslåtar och kännst mig så otroligt ensam och tom. Jag har hatat att aldrig själv fått bestämma hur något ska sluta eller aldrig fått min vilja igenom. Men jag har tagit mig igenom allt gång på gång även fast det aldrig har varit lätt.

För nu kan jag andas lungt igen och bara släppa allt. Jag är nöjd nu. Nästan rentav lycklig och det känns helt jävla underbart. Och det, det kära bloggläsare, är en känsla jag saknat.

Tiger Lou - You can't say no to me, otroligt sönderlyssnad men ändå så fantastisk i sånna här lägen.



Postat av: Gabriella

Åå, den låten är så underbar

2009-02-02 20:13:03
http://bellabo.blogg.se/
Postat av: eaaaa,

Verkligen en super blogg!

Ska jag absolut följa, du är fantastiskt duktig på att skriva, jag blir helt fast. Vill inte sluta läsa :)

2011-12-07 21:33:21
http://eaaaa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback