Kärlekssmörja.


Le Love.


Att du finns är fantastiskt.
Men att du finns - för min skull, bara för mig - är helt mindblowing.
Att du på skrattar åt mina skämt och då menar jag på riktigt, inte bara för att vara snäll gör bara att jag blir mer och mer kär i dig. Även fast du tycker att jag är helt knäpp.
Eller att du är den enda som verkligen kan se igenom mig och som verkar kunna mig utan till.
Att du är den enda som kan få mig att rysa när du kysser mig i nacken.
Och hur liten jag ibland får känna mig när jag kryper upp i ditt knä i soffan.
Att du vill ha mig, hela mig för den jag är. Utan att vilja ändra på något.

(#/)(#¤"/"#/")#="¤=(?))?(#")(&=)(8T"#/&%"(/#/7#&¤&")"#)(#?=?)#¤%&/(

Jag hatar att det är helt omöjligt att få ner i text vad det är som gör dig så sjuktjävlabäst för inga ord gör dig rättvisa. Allt jag egentligen kan säga är att jag är så jävla kär i dig, och att jag har dig är... amazing. Puss.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback