Precis så har jag känt med dig men nu är det du och jag. Vi.


le_love. text: michaela forni.

Och där promenerar han iväg från kärleken. Vänder sig inte om, ångrar sig inte och letar upp den, springer inte tillbaka inte ens nästan eller lite grann. Sekunden innan tittade han försiktigt ner på mina skor och sa ”Det är för vårat eget bästa” och jag tänker bara att VADÅ VÅRT EGET BÄSTA!?!? Förklara för mig hur det kan vara för mitt bästa att vara utan dig… Så rinner tårarna ikapp med regnet när man förstår att han har rätt.

Edit:
Nej jag och Noah har INTE gjort slut eller varit i närheten av att göra det på senaste. Han är ju min babe and I intend to keep it that way. Tyckte bara att det var en otroligt fin text som jag kunde relatera till starkt förut. Älskar min Noah-boi så otroligt jävla mycket så nej: Vi har inga planer på att göra slut ;) *orolig*



Postat av: josse

fattar inte, är det slut mellan dig och Noah?

2009-10-12 17:20:19
Postat av: EMMA

JOSSE: NEJ NEJ NEJ! Nooooo inte alls :) kände bara igen mig så jäkla hårt när ja läste texten, om hur allt va förut o blabla you get the picture? ;)

2009-10-12 17:40:55
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Linnea

haha! :D jag trodde de var seriöst och att han hade gjort så för att du skulle kunna plugga och hinna ikapp i skolan ! :)

2009-10-12 18:17:49
Postat av: EMMA

LINNEA: Nej USH :( Sånt får du inte tro! haha jag skulle lätt offra skolan för honom o det vet han ;)

2009-10-12 18:26:15
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback