No - you hang up.

Jag la upp den här videon för ett år sedan och älskar den precis lika mycket idag som jag gjorde då. Så fin att jag dör. Mamma-hajen alltså... <3 Kommer ni ihåg första kärleken? Fniss och hjärtklappning i korridoren, tryckare på fredagsdiscot, får jag chans på dig-lappen som sen blev till playahead-meddelanden när man blev större, sönderbläddrade skolkataloger, hans telefonnummer som man kunde utan till men aldrig vågade slå och när anteckningsböckerna var mer fyllda med hans namn än glosor. Och sen poff! så var allt över en dag.



Postat av: Anneli

Tycker jättemycket om din blogg! Har en fråga: effekterna som man lägger på i Photoscape (också ett fan av antique photo hehe ;), vet du om det funkar att framkalla bilder man lagt effekter på med snyggt reslutat?

2010-07-20 22:47:29
Postat av: EMMA

ANNELI: TACK :) Jajemensan, har själv ett par stycken såna och det blir prima ballerina :)

2010-07-20 22:49:57
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Anneli

Tackar, tackar! Måste bara säga att du verkar vara en superkul tjej! Känner igen mig i så mkt du skriver.

2010-07-22 20:29:45

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback