Du + jag = sant.


 
Liggandes i horisontelt läge i sängen är något jag tydligen bemästrar mer än väl har jag kommit fram till idag. Men jag mår mycket bättre nu i alla fall, tackar som frågar. Detta beror antagligen inte på min diet som uteslutande bestått av apelsinjuice och 2 zoo-klubbor. Sketbra när man har gallsten! Jävla kärringsjukdom.

Så vad har jag gjort då? Ingenting. Absolut ingenting. Sovit, zappat runt på tv:n, druckit juice som sagt och läst en massa fina texter om kärlek och styrka som fått mig att börja gråta. Det är galet vad blödig jag har gått och blivit. Gråtit till Lejon Kungen och Extreme Home-makeover har jag alltid gjort (nej det är inget jag är stolt över) men nu har det gått så långt att jag tycker synd om bortslängda vantar i diken och nerhuggna träd. Ehh?




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback