One of those days.

Vaknade alldeles för sent idag av att jag grät i sömnen. Av ingen direkt anledning heller. Så jag misstänker att det kommer bli en sån dag. En sån dag när jag inte klarar av att se bortkastade lovikavantar i dikena utan att börja gråta och tycka extremt synd om de där små vantarna som får ligga där helt själv utan någon att älska dem. Ja, jag är lite störd. Eller en sån dag när någon har tagit den sista juicen (får aldrig hända!) och jag inte kan sluta tjuta. Ja, en sån där dag när allt blir lite för mycket helt enkelt. Med andra ord: Jag kommer böla mkt.

Men det är okej. Man måste få ha såna dagar. Ska börja planera inför Valborg på torsdag istället. Mat, dricka och kläder. För det lär väl i alla fall ta 48 timmar att bestämma vilka skor jag ska ha. Inget konstigt... Jag är tjej.

NOTE TO SELF: Klackar + en viss promillehalt i blodet är inte en bra kombo om man ska bestiga ett brasberg.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback