Utfyllnad.

Hur lång är du? 169,5 cm. Men vem räknar? Vad vill du bli när du bli stor? Journalist, radiopratare, redaktör, krönikör, författare osv. Vad pluggar du? Studieuppehåll just nu men sam-design i höst. Har du långt hår? Strax under tuttarna. Vilken hårfärg har du? Mörkbrunt men är blond for real. Sminkar du dig? Mer eller mindre, ja. Har du haft sex senaste månaden? Ja. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svarta. Har du kysst någon idag? Nej.

När var du senast med nån kompis? Picnick med massa i lördags. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj, kommer inte ihåg. Varro förra valborg? Har du kysst nån kompis? Hahaha, OM jag har? Vem har du varit kompis med längst? Sandra sedan 6-års. Vem känner dig bäst? Sandra, Natta & Daniella. Längsta tid du varit osams med en kompis? Ett halvår kanske. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej, det skulle aldrig hända. Mina kompisar har bra smak. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej? Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Bortsett från "får jag chans på dig?"-pojkvänner? Nej.

Vad hade du på dig idag? Stentvättade leggings och Weekdays-tshirt. Har du bytt om idag? Nej jag vaknade typ nyss. Favorittröja? Svarta stickade koftan från London alternativ gråa Weekdays-koftan. Sexigaste klädesplagget på killar? Hoodtröja med uppdragen luva + lugg. MJAU. Har du gett bort kläder nån gång? Ja det har jag väl. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Jag är världsbäst på att ångra impulsköp. Har du handlat kläder genom internet? Ja, leopardbikinin senast. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Det har jag säkert i mina yngre dagar. Fulaste plagget killar kan ha? För korta/utsvängda jeans, y-frontkalsonger, mankinis, JOFA-hoodies mm. Vad använder du för skor? Oj! Vita converse, svarta ballerinas, blommiga tygskor, svarta höga mc-boots osv. Beror på kläder och humör.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback