Make Up Store.



Eazy cover, Blue. Tri brow color. Duo créme blush, Glow. Blush, Sugarpink.
Gel eyeliner, Black. Eyedust, Morning breeze. Eyedust, Panic.
Sneställd borste # 110. Concealerborste # 206.

Jag har en tendens att tappa och förstöra mitt smink, vilket alltid är lika roligt när man har lagt ut drygt 200 spänn på ett rouge. Men här har ni mina favoriter i sminkväskan: Concealern målar man på med borsten nederst i bild och ljusar upp mörka ringar - grymt för mig som alltid får för lite sömn. Ögonbrynsskuggan är jag helt beroende av eftersom att mina bryn är glesa, blonda och tunna. Plus att det är perfekt att man får tre färger i en eftersom att jag färgar håret hit och dit hela tiden. Rougen är också kick-ass, sitter verkligen stenhårt.

Gel eyelinern målar man på med den sneställda borsten och sitter som berget och eftersom att man målar på den med en lååång borste så är det omöjligt att inte få det bra. Och till sist så har vi lösskuggorna som är perfekta att sota med eller ha som high lighter. Visst att Make Up Store kanske kostar en gnutta mer, men det är så jäkla värt det! Sminket sitter verkligen hela dagen och det är livstids garanti på borstarna om man är snäll.

(Ögonbrynsskuggan är dock lånad av Carro eftersom att min ser ut så här just nu...)




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback