Bilden gjorde jag i Paint och Photo Scape.


Halv 6 imorse lyckades jag äntligen slockna. Tog en promenad all by my self innan och landade hemma hos Noah-babe och låg och terrade honom tills han blev sur och pigg och jag trött. Snällflickvän_92 va? Får väl gottgöra det sen, heheheh. Hehehehehhehe. He. Nej förlåt, nu börjar jag igen. Ska skärpa mig.

Idag har jag tittat på Noahs lillasysters julspel (SÅ JÄVLA SÖTA!!! Skrek till Noah att nu jävlar kittlar det i äggstockarna och att jag kommer sno nån liten blond sak snart om ingen stoppar mig. Noah tyckte jag var läskig och låtsades inte om mig resten av tiden), tryckt i mig lussebullar och sen pizza med mami. Jag kommer bli så jäkla FET efter allt jag tryckt i mig :( Och det är fett illa att jag har årets cravings efter sweet chili-chips.



Postat av: mikaela

Mmmmmm, sweet chili chips... eller grillchips med sweet chili -dipen <3

2009-12-11 00:05:21
http://mickimelius.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback