Dag 3 efter min melt down.


last nights party.

Idag är en ny dag och jag ska inte påstå att läget är så jäkla mycket bättre. Jag följde med upp till landet och målade några omgångar grönt på väggarna (grönt ska tydligen vara lugnande. The hell it was) men sen fick jag psykbryt igen och satt en timme under trappen nere i källaren och grät. Och när jag väl kom hem så hade jag en panikattack och grät helt hysteriskt på mitt rum i 3 timmar. Jag trodde inte att det var fysiskt möjligt att gråta så mycket, men varje dag ska man väl lära sig något nytt. Känner mig helt slut. Längtar efter sängen big time.

Nu har jag och mamsen hur som helst varit ute och köpt smågodis (jag kommer bli fet om mina föräldrar fortsätter med att pracka på mig godis. Ännu en sak att få ett bryt över? Hurray...) och så har jag lyckats trycka i mig lite mat för annars kan jag inte ta mina pain-killers för nacken och ryggen som jag fick från kiropraktorn igår. Ska hoppa ner i soffan strax och glo på Madagaskar som går. Det är på lite lagom nivå för mig just nu.

Btw, jag har valt att vara helt öppen om det här för er för jag VET att många av er som läser min blogg inte mår helt hundra och kanske borde ta tag i sina issues. Jag vill bara att ni ska veta att you're not the only one liksom och sen hur JAG gör just nu för att lösa det här. Jag skulle iaf bli fett glad om ni också tog tag i er själva.



Postat av: Sara

tack för att du skriver om det. man känner sig ju jäkligt ensam ibland... :)

2009-12-05 19:41:34
Postat av: B L O G G F J I

är det du på bilden ?



Jag kämpar med mina grova tvångstankar och torret syndrome.

2009-12-06 00:58:05
http://bloggfji.se
Postat av: EMMA

SARA: Vi är inte ensamma :)

BLOGGFJI: Nja så mycket viker jag inte ut mig än så länge ;)



Nej seriöst? säger du "smidiga" saker då eller?

2009-12-06 14:53:34
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback