I feel bad, I feel bad, I feel better

Gatukonst.se

Sovmorgon till 11:45 imorgon känns inte allt för fel så nu ska jag sätta mig ner och skriva (varför skriver man alltid bäst på nätterna?) och lyssna på gamla indie-favoriter. Känner mig lite smått kreativ för en gångs skull. Skönt. Förhoppningsvis så är jag inte allt för död imorgon så jag kommer upp lite halvt tidigt och hinner med en långdusch, för jag är grym på långduschar. Det är en jävla tur att vi har obergänsat med varmvatten i alla fall. Jag är en riktig miljövän, jag.

UPDATE: Jäklar vad mycket jag har hunnit skriva på en och en halv timma. Crazy är vad det är. Men nu är det dags för sängen. Jag har en bra bok på G och en ny spellista i iTunes så det blir prima ballerina.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback