Update

Den här helgen har jag bosatt mig i soffan och inte gått utanför dörren en enda gång i princip. Har mått lite sådär helt enkelt och jag misstänker att jag börjar bli sjuk igen. Mamma firades hur som helst av familjen igår och av mig och min käre bror ska hon få en middag och ett stycke bio-visit tillsammans med oss. Mysigt, mysigt.

Annars så har jag lyssnat på Tiger Lou och bott i mysiga tjocktröjor som luktar mys. Mys, massa mys. En hel del kakor har jag också lyckats få i mig.

Men nu ska jag dra en fashionabel power-nap och sen ta tag i lite saker.



Postat av: Emelie

av någon anledning vill inte mina kommentarer komma fram... men men :P

Tiger Lou är fina grejer, och din nya tröja var också fin :D

2009-02-02 18:04:21
http://emlu.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback