I could use somebody



Fettokissen var söt igår. Nu ligger han och och slickar på mina blöta strumpor och är allmänt tjock. Jag kom hem från skolan nyss. Fixade det mest praktiska idag; lunchkort, datoranvändare och sånt strunt. Nu har jag ett paket nudlar som ligger och kokar och ett stycke bok som ska läsas ut. Ryktet säger att vi har en Paradis-ask gömd någonstans också.



Postat av: Evelina

Din blogg är en sådan som får en att känna att livet kanske faktiskt är helt okej ändå.

2009-01-20 16:53:28
http://letmedisappear.blogg.se/
Postat av: Medina

Hej gumman!

Hoppas allt är bra med dig. Hörde att du bytt till Jakobsbergs gymnasium. Hur trivs du där? Du får komma över någon dag! Jag slutar tidigt varje dag så de e bara komma över! :) Kan inte du maila mig bilden på SÖTA ZEROX!! :)

Han e världens mysigaste kisse-misse

Simma lungt tjejen!

Kram kram /Medina

2009-01-24 20:38:14

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback