I'm a bitch in the afternoon


Le Love

Det har varit en rätt så bloggtom vecka men min kropp har inte riktigt samarbetat med mig. Jag har nämligen haft så brutalt ont i magen att jag varit nära på att svimma ett par gånger under vintern och igår när jag var på väg till bussen fick jag en riktig jävla magont-attack så det hela slutade med några timmar på akuten. Min gallblåsa är tydligen inte helt som den ska så jag ska tillbaka snart för att göra ultraljud och hela baletten. Men det värsta var nog blodprovet jag var tvungen att ta. Jag HATAR nålar (vilket i och för sig är ganska ologiskt med tanke på att jag har har min piercing och mina töjar plus att jag klarade av att ta min p-spruta förut och tro mig - den nålen var inte liten!). Fick även klämma till med ett urinprov när jag ändå var i farten. Skitkul att försöka pricka i en liten plastmugg utan att få allt över sig när man har snoront i magen. Men jag hade tydligen dolda talanger för det där med urinprov, höhö. Men jag ska inte klaga, jag fick ju i alla fall hem ett paket med rump-piller som jag ska trycka upp om jag får ont igen tills jag ska tillbaka. Åh. Så. Snällt. Inget klistermärke med en kossa på, nej rump-piller...

Nu har jag i alla fall kommit hem från skolan. Hade bara spanska och matte så det är inge synd om mig. Mamma Holden fyller år idag så hon ska firas och sen så ska jag leka med mina vapendragare, Sandra och Nathalie. Men först blir det el duche och sen kanske ni får se någon bild på håret.



Postat av: E

om det är din vägg så undrar jag... vart har du köpt såna bokstäver?

2009-02-05 17:32:00
Postat av: Emma

E: Nix, tog den från le love, bildkällan hittar du under bilden

2009-02-06 14:45:17
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback