N Y Å R


Först vankades det middag hemma med la familia för första gången på evigheter.

Mättheten blidde icke behaglig, utan mer som ett lidande märkte jag när jag trippade i mina klackar för att möta Noah. Skoskaven blev ett faktum och jag fick låna hans vantar. Mycket fint.

Hos Tutt-Natta var vi normala. Jag langar The Pose i Albins knee.

Daniella var snygg som vanlig och Noah... speciell.

Precis så snygga var vi. Speciellt jag där i hörnet känner jag.

Sen efter 12-slaget var det "in i dimman" som gällde. And so we did.

Efteråt landade jag, Sandra och Noah at my place där vi praktiskt taget däckade. Men det var mysigt. Tack allihopa för en grym kväll! Och ni som vill ha bilderna får höra av er (jag har massa mer).



Postat av: daaaniella

mitt hår ser helt jävla fucked up ut!haha

2009-01-02 21:01:45
Postat av: Anonym

SÖT ALBIN ÄR

2009-01-02 21:18:56
Postat av: usch

den där noah usahc

2009-01-04 23:04:57

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback