P A R T Y F R E D A G

Jag stog fixad, nysminkad och med Sandra i telefonen, beredd att trippa ut och hitta på något men icke. Planerna sket sig så det blir väl till att återgå till sängen. Åh vad kul. Jag börjar hata min säng nu. Det var längesedan jag hade en sån tråkig lördag. Jag hatar att vara sjuk. Jag hatar att bara sitta hemma och räkna minuterna. Jag hatar att känna mig ful och äcklig och bara snora.

From G's to Gents på mtv langar kvällens action och sen blir det Låt den rätte komma in-boken. Jäkla partyfredag...!

UPDATE: Haha, bra att jag har koll på dagarna också.



Postat av: Anonym

Jäkla partyfredag...!..var väl lördag?

2009-01-18 01:25:20
Postat av: huaheuaheua

2009-01-18 01:25:47
Postat av: Anonym

2009-01-18 01:29:12
http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: melws

Jag hatar det jag med. Jävla skitlördag. Jag hatar alldeles för mycket. Du också. Vi borde vara gladare.

2009-01-18 01:31:36
http://charitable.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback