Knepigt med el rubriko.


ru_glamour

Vaknar med något som kan liknas ett strålande humör. Lite wierd mening där kanske... Eftersom att Noah ska ta 07:01-pendeln in till stan varje dag (Ja, skadeglädjen är ett faktum. Nej, fan vad elak jag är. Måste skärpa mig. Kommer inte ha någon pojkvän snart.) så måste han lägga sig tidigt. Så jag brukar sitta uppe själv.

Men igår efter Scrubs gav jag också upp och började tänka på refrängen. Och jag hade helt totalt glömt bort hur mysigt det var att krypa ner i en varm säng där en liten pojkvän sover lugnt och harmoniskt. Bara krypa in där under duntäcket och lägga huvudet på hans arm, mot hans ansikte och känna hur otrrroligt gott han luktar. Det plus att sova ut ordentligt gjorde mig fricking ADHD-happy. Ska nog ta och göra middag åt honom(!). Eller?



Postat av: melws

om du kan laga mat.. mer än micromat - kör på!

2009-07-22 15:20:28
http://charitable.blogg.se/
Postat av: EMMA

MELWS: Wookad kyckling + nudlar är typ det enda jag kan trolla fram men ack så gott

2009-07-22 19:17:43
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback