The fakking night.



Landade hemma klockan halv 6 imorse efter ännu ett 3 timmars försenat flyg. Hade årets jävla helvetes natt! Först och främst åkte jag själv. Sen hamnade jag på fel buss från hotellet (jag tyckte väl att det var lite konstigt att alla bara pratade tyska...), men det löste sig. När vi väl kom fram till flygplatsen så var det tydligen strejk och kaos så det tog en timma för att ena få komma in i byggnaden på grund av alla köer. Åh. Vad. Skönt.

När jag checkat in allt och mött upp Maria som bodde på samma hotell som mig upptäckte vi att planet var försenat. Yes! Sen fick jag en plats precis vid gången bredvid någon kärring som vägrade dela med sig av filten som hon använde som armstöd när jag frös skiten ur mig. Sov noll timmar och var allt annat än pigg och glad när planet landade 4:30 imorse. En timma senare kunde jag dock krypa ner i sängen med babe och kramas.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback