Poke the morning.


(Använder Noahs dator så bildurvalet är ju inte direkt att hurra för.)

Sitter at the moment i Noahs säng och älskar det faktumet att om en vecka ligger jag på playan på Kreta. Lyssnar på lite random musik och gör en mental packnings-lista. Ni som hängt med här ett tag vet att jag är usel på att packa smart så jag ska börja lite lätt redan idag.

Men nu ska jag slänga mig på cykeln och åka hem. Sligning av håret står på schemat.

(FY HELVETE VAD JAG SKRIVER DÅLIGA INLÄGG NU FÖR TIDEN! FÖRLÅT, MEN JAG ORKAR BARA INTE!)



Postat av: Anonym

jag tycker att du skriver skitbra! ;D

2009-06-23 14:21:48
Postat av: EMMA

ANONYM: Wööw, tack :D (a)

2009-06-25 18:35:09
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback