FLICKR.



Nu har jag (också) fixat till mitt Flickr-konto. Sitter dock inte vid min dator så det är lite snålt om bilder i arkivet än så länge men det kommer. Och nu när jag har min kamera igen lär det hagla bilder.



Postat av: matilda

Emma jag har en fråga till dig angående din piercing i läppen.

Jag har haft min nu i ca 7 månader utan problem men jag testade för ett tag sedan att ha ring i stället för staven, men jag tror den var förstor för den skavde väldigt mycket på insidan av läppen, blev lite sårig nästan, och ladde sig fel hela tiden.

Eller var det bara att läppen håll på att vänja sig eller var den påväg att bli infekterad.

Har du bra koll på sånt här? haha.

Tack på förhand :)

2009-05-26 21:56:05
http://vinterpussar.blogg.se/
Postat av: EMMA

MATILDA: Ja du... Jag har också testat att ha ring lite då och då men min har varit för liten men jag tror ändå att jag fattar vad du menar me att den skavde. :P

Jag tror att läppen bara behöver vänja sig vid ringen. Det kommer antagligen göra lite halvont ett tag (speciellt som du precis som jag, fick en skåra efter ringen). Men så blev det ju efter "plattan" från staven när man tog den, iaf för mig. Ett runt "hål" alltså, om du hänger med? ;)



Kör på ringen. Gör det för ont eller blir för jobbigt så är det ju bara att byta tillbaka? Annars så kan du ju höra med nån på en piercingstudio?

2009-05-26 22:04:45
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: matilda

Jo jag gissade också på att det var något sånt.

Jo jag ska faktiskt gå till piercingstudion imorgon och prata med dem, och troligen köpa en mindre.

Men tack ändå Emma :)

2009-05-26 22:11:00
http://vinterpussar.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback