Sunday.


we_heart_it.

God morgon/eftermiddag världen! Jag är på strålande humör. Det kan mycket väl ha att göra med att jag äntligen fick squiza ner mig i min egen lilla säng igår tillsammans med Noah och brottas om täcket, eller att jag precis tryckt i mig spagettiringar på burk till frukost (ÄLSKA!). Vem vet?

Nu ska jag hur som helst slänga på mig lite kläder och bege mig på promenad med Babe. Om turen är med oss  kan jag kanske flörta till mig lite smågodis också (med andra ord: under pistolhot kräva alternativt hota med bitchhumör under den kommande veckan. Nej så skulle väl nån aaaldrig göra?). Nej idag ska jag vara snäll.



Postat av: :D

vad heter programmet som man gör collagebilder och vilken sida finns den på? :D

2009-11-08 20:55:52
Postat av: EMMA

:D :Vet inte riktigt vad du menar med collagebilder men jag brukar redigera mina i Photofilter (liknande photoshop) eller spexa till dom lite i PhotoScape. google it :)

2009-11-09 21:25:38
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback