Look at the pretty pony.






Jag och Babe har haft en riktig plutti nutti-mysdag. Bered er på den obligatoriska samanfattningen: Först blidde det smörgåstårta i Jakobsberg Centrum som tröst för att jag var tvungen att spendera 500 kr på smink *ångest*. Efter det åkte vi till Säby Gård där jag red i nära 9 år när jag var mindre och klappade på pållarna. Noah är livrädd för hästar så det var skitkul. Kände att hästtjejerna glodde lite skeptiskt på min outfit dock...

Efter en oändlig promenad i lera och regn på skogsvägar (och lite, nej who the fuck am I kidding? MYCKET gnäll från mig) mötte vi upp Noahs päron och fikade på världens mysigaste fik precis vid stallet. Chokladkaka i mängder. Jag dog. Så om man bortser från regnet och min spännande frisyr som följd så var det faktiskt en feel-good dag. Det behövdes verkligen! Och nyfärgat hår har jag också, hoho. Ska visa er strax.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback