SVAREN, del 1.


Hur skulle du beskriva dig själv?
Okej, nu ska jag försöka svara på det här UTAN att låta grymt självkåt... Men jag är nog ganska skön. Jag skämtar alltid och bjuder på mig själv för jag älskar att se människor skratta. Sen så är jag också väldigt omtänksam och snäll när det kommer till mina vänner. Jag är typ allas mamma som säger åt alla att sms:a när dom kommit hem så jag vet att dom lever och att dom borde ta och äta lite mer. Impulsiv som satan är jag och älskar att göra saker nu nu nu. Jag är översocial och lite lätt poetisk sådär. Väldigt påhittig är jag också.

Värsta fylle minnet?
Jag har massa! Eller minnen och minnen. Jag får alltid såna jäkla minnesluckor så man kan ju se på det lite hur man vill. Men min första fylla som var riktigt illa var Valborg i 8:an. Om jag minns rätt så hade jag en hel Koskenkorva för mig själv och ni kan ju gissa hur det slutade. Karatefylla! Jag rullade runt i mina egna spyor på Varros garageuppfart, blev hemburen av min bästis och mitt ex, blev duschad av mitt ex (freaky...) och totaldäckade. Den bakfyllan var inte nådig kan jag säga er. Spydde som en gris och var bakis i tre dagar.

När är din 18 års dag, och vad är planerana?
11:e maj smäller det! Än så länge har jag inga planer men det lär väl bli en visit på krogen strax därefter. Fast det första jag ska göra är att springa ner till affären och köpa ett paket cigg och vifta med legget bara för att jag kan hahah. Nej men jag får ta och planera något grymt. Vad gjorde ni på er 18-års dag? Tips!

Vad tror du om detta året, 2010?
Jag tror på förändringar. Jag SKA börja må bra, jag fyller 18 och jag kommer få dela hela året med alla underbara människor jag lärt känna förra året, gärna några nya och så Noah såklart. Det känns jäkligt bra helt enkelt.


Vilken linje går du och vilket gymnasium?
Jag går sam-sam på Cybergymnasiet-SödraOdenplan där man läser halvdagar. Jag går förmiddagar.

vem är din favoritläsare? :D haha
skoja, ne men hur är din skolsituation nu egentligen? är helt förvirrad :P för jag har det också jobbigt med skolan o ska kanske byta till nån annan i höst

Ja lätt du Mona ;) Jag är också jäkligt frövirrad haha. Just nu är jag sjukskriven och ligger hemma och pillar mig i naveln hela dagarna. Sen får vi se hur det blir, om jag ska fortästta, hur mycket jag orkar osv eller om jag ska börja arbeta istället. Men om du inte är nöjd med din skola så byt på! Jag är ju inne på min tredje skola i gymnasiet haha.

 

Varför böt du från metg?
Eftersom att jag mådde som jag mår så klarade jag inte av det höga tempot dom har på Mikael Elias Teoretiska Gymnasium (Tro mig, dom är helt sjuka! Waaay över min nivå)

Vad har du för planer med livet?
Oj, den frågan är typ omöjlig att svara på just nu. Planen är väl kort och gott att jag ska må bra igen till att börja med. Sen får vi se hur allt slutar. Förhoppningsvis blir det bra.

Vad gör du om 10 år?
Då är jag 27 år och om allt har gått som jag vill så är jag lyckligt gift med Noah med en nykläckt liten bäbis som ska heta Chelsea om det är en tjej eller Love om det är en kille. Vi tre plus min lilla mops som heter Percy bor antingen i Gamla Stan i en mysig 3a eller i någon charmig lägenhet i London. Noah har något fancy jobb och är snuskigt rik och får agera sugar-daddy (haha Noah sluta läs nu...) och så lever vi lyckliga i alla våra dagar typ. Haha nej men ärligt talat så har jag ingen aning om hur jag vill att mitt liv ska fortsätta. Förhoppningsvis så blir det jäkligt awsome bara.


Hur bor du asså med mamma och pappa eller är dom skilda?
Mina föräldrar är skilda sedan innan jag ploppade ut så det är det enda jag är van vid och tycker att det funkar så bra det kan. Träffar pappa och min familj där ett par gånger i månaden men annars så bor jag hos mamma / Noah. Eller man kan säga att jag och han bor tillsammans: antingen sover vi hos honom eller hos mig.

Hängeru med blondinbella?
Nej hon och jag tappade kontakten för något år sedan. Jag har min BlondinNoah istället.

Varför lukter blöt hund så förbannat illa?
Ja varför luktar Noah så jäkla illa? För att dom kan helt enkelt. Haha nej skoja. Jag har iiingen aning men jäklar vad dom luktar funky. Hundarna alltså, inte Noah. Han luktar alltid kanel och något annat gott.

Hur länge har du rökt, och vad tycker dina föräldrar om det?
Tog första blosset tillsammans med mina dåvarande bästisar i slutet av 8:an. Det var genom ett sovrumsfönster mitt i natten och vi hade taggat hela kvällen haha. Började sen lite smått under sommarlovet till 9:an för att alla snygga killar på spelningar gjorde det och det var en grym pick up-line att fråga om tändare. Sen så har det bara varit lite till och från, oftast bara när jag jobbade. Sen blev det på fester och i skolan. Nu på senaste har det blivit lite mer dock. Skyller på att jag mår som jag mår om man nu får skylla på något. Pappa vet och tycker att jag får göra som jag vill. Mamma tror jag vet men hon har inte sagt något än.

Favorit band/artist?
Omöjligt att bara säga en ju! Älskar Iron Maiden för att dom är musikaliska genier. My Chemical Romance älskade jag hela högstadiet och samma sak med 30 seconds to mars. Bring me the horizon, Emarosa och Saosin är också små älsklingar som hänger med. Allt från indie till death metal. Men annars så har jag en thing för "visor" typ Melissa Horn och Raymond & Maria *seriös geekvarning*

Vad lyssnar du på mest just nu?
Här är min Spotifylista. För er utan Spotify kan jag säga att det är jäkligt blandat atm med allt från gamla 90-talshits till jag vet inte vad. Jäkligt random är det i alla fall.


Bästa tv-serien och film?
Family Guy för det är så random. Annars så älskar jag Top Model och Project Runway för jag tycker att hela mode-världen är rätt så fascinerande. Dokumentärer är också grymma eller program i Fråga Olle-stuket. När det kommer till filmer så är jag en riktig musikalnörd så det är allt från Moulin Rouge till Hair.

 

Vilken är din favorit film :)

Se ovan :)

 

(P2 i inlägget hittade jag hos flickr.)





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback