5 birdies.


Här har ni den! 5 stycken birdies blidde det som ni antagligen ser. Jag har velat ha den enda sedan jag såg den här bilden för 2-3 år sedan, så jag är apnöjd. Den är knappt svullen, skabbar inte utan är rätt så samarbetsvillig och snäll. Förutom att kleta på helosan-salva på tattoo'n så har kvällen ägnats åt pappa. Storebror plus flickvän kom över på middag och tog med sig kräftor, så det blidde det, rökta räkor, olika guckor, gott att dricka och lemoncurd-maräng-tårta till efterrätt. Matkoman... Den är inte nådig. Inte någonstans. xx



Postat av: j

alltså... nu dör jag lite.

den snyggaste tatueringen, som jag dör lite varje gång jag kollar på, och absolut kommer tatuera in något liknande så fort jag kan, på världens snyggaste chey!

himla fint blev det.

puss

2010-11-15 16:17:21
Postat av: j

alltså... nu dör jag lite.

den snyggaste tatueringen, som jag dör lite varje gång jag kollar på, och absolut kommer tatuera in något liknande så fort jag kan, på världens snyggaste chey!

himla fint blev det.

puss

2010-11-15 16:17:30
Postat av: snuu

ASÅÅ JAG TROR JAG BLEV KÄR! fan va fint det blev emma:D berätta mer om detaljer, gjorde det ont? hur lång tid tog det? var gjorde du det? hur mkt kosta det?faaaaaaaaan va snyggt det blir. ouuh jag är så svag för tattoos.....

2010-11-15 18:01:51
http://snuu.devote.se
Postat av: jossi

jäkla snygg :o

2010-11-15 18:56:58
Postat av: Melinda

snygg!!

2010-11-16 16:13:56
http://mgif.blogg.se/
Postat av: isabella wirström

Sjukt snygg! nice blogg :)

2011-01-13 17:08:54
http://bellashouse.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback